hellou ! Tänään oli eka tanssiesitys. Jännitti aikas paljon, mutta se sit meni ohi kun alettiin tanssimaan. Ärsyttää vaan kun valo ja musiikki miehet laitto liian aikasin musan soimaan niin oiti juosta penkkien kanssa sinne lavalle eikä keretty tekemään sitä alku osaa siitä. :p Mutta huomenna uudestaan. Tossa pari kuvaa eiliseltä en viiti laitta hirveesti, mutta joo. Oon ehkä liikaakin syöny herrkuja eilen ja tänään :D Haluisko kukaan kuvia sieltä tanssista? :) voin nimittäin ehkä ottaa kameran mukaan..
..seuraavalla viikolla olis mulla hissan- ja matikankoe. En tänään tehny sitä koetta, kun on ollu aika kiireinen viikko. :) Ja kohta kesäloma ! :--) happy
evästä tanssiin...:)¨

Tanssit tosi hyvin !
VastaaPoistaHei tää sun blogi on tosi kiva ja sää oot tosi kaunis! Ja tanssit hyvi :-DD
VastaaPoistaTessa:Kiitos ! :)
VastaaPoistaEinari (kamilla): kiiitos ! :--)
mitä tanssii harrastat :D ?
VastaaPoistaAno:Street tanssii :D
VastaaPoistajoo laita kuvii tanssista! :D
VastaaPoistakaisla:Otan huomenna kameran mukaan :D
VastaaPoistaToi pinkki pitsitoppi on aivan ihana!!<3 Haluun itselleni samanlaisen nyt heti! :-D
VastaaPoista<3: Anniina
Anniina: Se on ihana! :--)♥
VastaaPoista