18. toukokuuta 2012

dadadaaddadamm

Tulin nyt tositosi kiiressä ilmoittelemaan, että oon just lähössä tanssiesityksiin jotka alkaa 18 :) Tuun tekemäänillalla sit paremman postausken :) Moikka !

p.s. sori vähä tummia noi kuvat, mutta en jaksanu alkaa tässä kiireessä muokkaamaan..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,