moii ! Tulin nyt pari kuvaa heittämään. Tänään oli sairaan kiva keli. Chillailtiin joka välkkä koulussa ja koulun jälkeenkin. Saatiin äikän aineet jonka numerosta oon tosi tyytyväinen. Ollaan sit fiilistelty t-paidoilla ja shortseilla kesää. Pari kuvaa tossa jota ostin eilen jkl:llästä kun käpästiin äkkiä äitin kaa siellä. Huomenna olis ykisi pienimuotoinen vapaapäivä. Pietään siks aadan synttäritkin huomenna. Sit illemmalla olis kenraalit ja valoharkat. :) ää..mua ällöttää noitten kuvien laatu :p Pitäs ehkä ladata flickerin kautta.
mistä sä noi bikinit ostit?
VastaaPoistaYritin ettii noit ompun cubuksesta mut siel ei ollu, ja oon metsästäny noit toooosi kauan. :(
Ano:Ton yläosan ostin cubuksesta ja alaosan ginasta (-: Juu olisin halunnu ton alaosan cubuksesta, mutta sit kysyin hesasta niin ne sano että niitä ei enää varmaan tuu ees näkyviin kun ne on niin halutut! :) Harmi, olispa netistä voinu tilata cubuksesta mutta ei voi :(:(
VastaaPoista