17. toukokuuta 2012

summer feeling

moii ! Tulin nyt pari kuvaa heittämään. Tänään oli sairaan kiva keli. Chillailtiin joka välkkä koulussa ja koulun jälkeenkin. Saatiin äikän aineet jonka numerosta oon tosi tyytyväinen. Ollaan sit fiilistelty t-paidoilla ja shortseilla kesää. Pari kuvaa tossa jota ostin eilen jkl:llästä kun käpästiin äkkiä äitin kaa siellä. Huomenna olis ykisi pienimuotoinen vapaapäivä. Pietään siks aadan synttäritkin huomenna. Sit illemmalla olis kenraalit ja valoharkat. :) ää..mua ällöttää noitten kuvien laatu :p Pitäs ehkä ladata flickerin kautta.

2 kommenttia:

  1. mistä sä noi bikinit ostit?

    Yritin ettii noit ompun cubuksesta mut siel ei ollu, ja oon metsästäny noit toooosi kauan. :(

    VastaaPoista
  2. Ano:Ton yläosan ostin cubuksesta ja alaosan ginasta (-: Juu olisin halunnu ton alaosan cubuksesta, mutta sit kysyin hesasta niin ne sano että niitä ei enää varmaan tuu ees näkyviin kun ne on niin halutut! :) Harmi, olispa netistä voinu tilata cubuksesta mutta ei voi :(:(

    VastaaPoista

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,