7. kesäkuuta 2012

070612

Hellou ! nää viimepäivät on menny treenaamisessa ja kisoissa :) Kisat meni ihan jee, mutta en vieläkään saa hyppyä osumaan lankulle. Pitää vaan treenata lisää. Sain sit eilen uudet lenkkarit, koska entiset oli jo käyny pieniksi ja muutenkin vähä rikki. Nuokin lenkkarit oli puoleen hintaan eli hintaa jäi 45e. Tänään sit olin treenaamassa ja kantapäätä teloin kun hyppäsin pituutta ilman kienkiä..huups!:D No pitää koittaa parannella tätä ennen pikajuoksukarnevaaleja. Huomenna mennää ottamaan Ellin kanssa arskaa ja muutenkin vietetään aikaa auringossa jos sääennuste pitää.:)..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,