




pari kuvaa nyt tältäpäivältä. Tänään vihdoin ja viimein päästiin oikein kunnolla ottamaan aurinkoa Ellin kanssa. Oteltiin kuvia, mutta puolet niistä oli sumeita ja heilahtaneita niin en sitte viittiny laittaa niitä tänne.:D Tilasin myös h&m mun bikineihin ala-osan ja pari muuta juttua jotka oli alessa. Huomenna olis tarkoitus mennä mummun kaverin pojan valmistujaisiin. Sit sieltä mennään mökille ja ollaan varmaan yötä siellä. Mutta hyvää viikonloppua ! :)
kiva toi toppi! :)
VastaaPoistahyi toi on oksettavan näköstä ku laittaa paidan housuihin ja nostaaa MATALAvyötäröiset housut nii korkeelle ku mahollista... etkä oo ainut joka noi tekee..
VastaaPoistaLempi:Kiitos :)
VastaaPoistaAno: no se näyttää tyhmältä tiedän, mutta ne jää sit hirvee löysälle pepusta .::D tai sillai jännästi :p