10. kesäkuuta 2012

grilling









vihdoin kerkesin ja jaksoin tulla kirjottamaan. Oon tän päivän ollu tosi väsyny, kun oltiin mökillä yötä ja siellä en sit saanu nukuttua kun itikat pyöri ympärillä. Sit viien aikaa aamulla me huomattiin että semmosessa itikan karkottimessa ei enää oo hajutyynyä:p laitettiin se siihen ja heti saatiin nukuttua kun itikat kuoli..jes ! :D Mutta meen täsät nyt nukkumaan, moikka ! (=

5 kommenttia:

  1. mistä oot ottanu ton banneri? tai mistä tollasii erilaisii saa ? :DD vai mitäää??

    VastaaPoista
  2. Mitä noissa vartaissa on?(:

    VastaaPoista
  3. Ano:siis toi teksti on ihan photoscapella ja toi värijuttu on netistä joltain sivulta otettu :D

    Ano:No niitä oli kahenlaisia toiset oli kana eli noi ylimmäiset niissä oli paprikaa ja sipulia ja sit niissä porsas jutuissa oli ananasta ja kaikee ::D:D:D

    VastaaPoista
  4. miltä sivulta? (:

    VastaaPoista
  5. ano: Tässä olis se sivu ja kuva :D http://www.polyvore.com/watercolor_splash_teal/thing?id=14816342

    VastaaPoista

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,