20. kesäkuuta 2012

20/6

004-tile.jpg

Parit kuvat instagramista. Olin tänään jyväskylässä kisoissa. Käytiin samalla ostamassa uudet piikkarit. Pitäs vielä hommata hyppypiikkarit. Kisat meni mun osalta toosi hyvin ! Voitin T15 100m. En olis uskonu, että voitin:p Mua jännitti ihan hirveästi. Lähtö meni vähän huonosti, mutta pääsin sit kuiteskin johtoon. Tein samalla keski-suomen kärkiajan 13.20. Meen nyt nukkumaan, kun väsyttää niiiiin paljon, öitä

3 kommenttia:

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,