

Parit kuvat instagramista. Olin tänään jyväskylässä kisoissa. Käytiin samalla ostamassa uudet piikkarit. Pitäs vielä hommata hyppypiikkarit. Kisat meni mun osalta toosi hyvin ! Voitin T15 100m. En olis uskonu, että voitin:p Mua jännitti ihan hirveästi. Lähtö meni vähän huonosti, mutta pääsin sit kuiteskin johtoon. Tein samalla keski-suomen kärkiajan 13.20. Meen nyt nukkumaan, kun väsyttää niiiiin paljon, öitä♥
Onnee! :D
VastaaPoista20/7 ?
VastaaPoistakaisla:kiitos :D
VastaaPoistaano:tämmöstä tää loma on :D joo vaihan sen :P