21. kesäkuuta 2012

moi ! Huomenna olis juhannus. Mennään päivällä mummulaan grillaan ja Saijakin varmaankin tulee. Tänään on ollu kyllä tosi hyvä sää vaikka onkin ollu vaan 16 astetta lämmintä. Huomenna en välttämättä kerkee postailla joten tulin nyt lisämään noi muutamat kuvat:) Mutta nyt meen herkuttelemaan vesimelonilla ja kattoo telkkuu. mutta, hyvää juhannusta!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,