14. kesäkuuta 2012

instagram

oi hitsi minkälaiset säät tuolla on ollu nyt pari päivää. Olin tän päivän Ellin kaa. Käytiin kaupoilla. Mentiin sit sieltä uimaan. Oli aika kylmää vielä toi vesi, mutta varmaan se siitä lämpenee. Sit äippä soitti, että saan netin tohon mun phonee. No ei menny kun hetki niin se oli jo mulla:) Tein sit siinä samalla ton instagramin, jotkut noista kuvista on aika vanhoja (pahoittelen taaaaaaaasruokakuvat :p lol) ja sit toi laatu on ihan kakkaaaa xd :D Kaikki kuvat nyt siis sieltä. Olin sit vielä tänään harkoissa ja siellä sit harjoteltiin sunnuntaisia kisoja varten. Huomenna mennään Ellin kanssa uimaan ja sit muuten vaan otetaan arskaa jos sää on hyvä. Sit illalla varmaan äipän kanssa mennään jkl:llästä ostamaan tohon puhelimeen suojakuoret :D mutta joo meen nyt vähä tolla puhelimella leikkimään, moikka !

2 kommenttia:

  1. et haluis sanoo sun instagram nimee? :--) mut löytää sieltä nimellä peppii97

    VastaaPoista
  2. Peppi:no en ihan viel, kun en osaa kun muokata kuvia :D mut joo käyn kattoo sun..

    VastaaPoista

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,