älä ainakaan laita paljoo noita puhelinkuvia koska ne on nii huonolaatusii :/ muuten blogis on kiva ! asukuvii vois olla enempi...
Ano:noita tuli nyt aika paljon mutta koitan vähentää. Mutta en kuitenkaan kokonaan jätä pois:) juu niitä on tulossa tänään, kun laitan kameran kuvia;)
voisit kertoa sun elämästä enemmän
jeeep noita asukuvii vois olla enempi ja voisit kertoo omasta elämästäs enemmän (: muuten noi kuvat on tosi kivoja 8)
♥Canon eos 600D ♥50mm♥55-250mm ♥samyang fish eye 8mm♥18-55mm,
älä ainakaan laita paljoo noita puhelinkuvia koska ne on nii huonolaatusii :/ muuten blogis on kiva ! asukuvii vois olla enempi...
VastaaPoistaAno:noita tuli nyt aika paljon mutta koitan vähentää. Mutta en kuitenkaan kokonaan jätä pois:) juu niitä on tulossa tänään, kun laitan kameran kuvia;)
VastaaPoistavoisit kertoa sun elämästä enemmän
VastaaPoistajeeep noita asukuvii vois olla enempi ja voisit kertoo omasta elämästäs enemmän (: muuten noi kuvat on tosi kivoja 8)
VastaaPoista