14. kesäkuuta 2012

kertokaa...

..oma mielipiteenne tästä blogista. Esim. mitä parannettavaa olis ja mikä on just hyvä näin. Pitääkö olla enemmän tekstiä tai kuvia:) Kaikki mielipiteet otetaan vastaan.

4 kommenttia:

  1. älä ainakaan laita paljoo noita puhelinkuvia koska ne on nii huonolaatusii :/ muuten blogis on kiva ! asukuvii vois olla enempi...

    VastaaPoista
  2. Ano:noita tuli nyt aika paljon mutta koitan vähentää. Mutta en kuitenkaan kokonaan jätä pois:) juu niitä on tulossa tänään, kun laitan kameran kuvia;)

    VastaaPoista
  3. voisit kertoa sun elämästä enemmän

    VastaaPoista
  4. jeeep noita asukuvii vois olla enempi ja voisit kertoo omasta elämästäs enemmän (: muuten noi kuvat on tosi kivoja 8)

    VastaaPoista

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,