13. kesäkuuta 2012

new things





moi ! tänään käytiin ostaa mulle toi uus puhelin. On kyllä nyt ollu tosi hyvä ja muutenkin toiminu helposti. Pitäs hommata suojakuoret ja kalvot tohon. Sit ostin ginasta ton shortsihaalarin :D Harmikseni siellä sit ei ollu niitä beigeitä farkkui :( Mutta nyt serkku on meillä yötä niin meen pelaamaan sen kaa jotain, moikka ! :)

2 kommenttia:

  1. annituomela14/6/12 10:29

    sun blogista on tullu tylsä... tätä ei jaksa lukea enää, ja kaikkia rupee keittämään yli noi jokaisessa postauksessa olevat ruokakuvat.

    VastaaPoista
  2. anni:kiitos kuitenkin että kerroit oman mielipiteen :) voisitko kuitenkin kertoa mitä parannettavaa olis? joo vois vähä rajottaa noita ruokakuvien laittamista xp

    VastaaPoista

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,