



moi ! tänään käytiin ostaa mulle toi uus puhelin. On kyllä nyt ollu tosi hyvä ja muutenkin toiminu helposti. Pitäs hommata suojakuoret ja kalvot tohon. Sit ostin ginasta ton shortsihaalarin :D Harmikseni siellä sit ei ollu niitä beigeitä farkkui :( Mutta nyt serkku on meillä yötä niin meen pelaamaan sen kaa jotain, moikka ! :)
sun blogista on tullu tylsä... tätä ei jaksa lukea enää, ja kaikkia rupee keittämään yli noi jokaisessa postauksessa olevat ruokakuvat.
VastaaPoistaanni:kiitos kuitenkin että kerroit oman mielipiteen :) voisitko kuitenkin kertoa mitä parannettavaa olis? joo vois vähä rajottaa noita ruokakuvien laittamista xp
VastaaPoista