




ää..anteeks tää tauko! mulla on kamerassa hirveesti kuvia mitä olis pitäny laittaa tänne, mutta en oo sit kerenny. On ollu harkkoja ja viimeyö oltiin mökillä nooran ja lauran kaa. En nyt vaan tiiä mitkä postaukset teitä kiinostaa. Joten voisitte laittaa kuvausideoita, että saisin ees jotain aikaseks kun on niin kakka keli tuolla pihalla. Tänään on viestiharkat ja huomenna tikkienpoisto! apua..mutta eips mulla muuta illalla ehkä tulossa postaus:)
Sulla on upeita kuvia täällä blogissa!
VastaaPoistaMä katoin eka että sä oot tossa ekassa kuvassa XD
VastaaPoistaMelinda:Kiitos :)
VastaaPoistaAno:Niinhän mä oonkin ;O :D