28. kesäkuuta 2012

rain






ää..anteeks tää tauko! mulla on kamerassa hirveesti kuvia mitä olis pitäny laittaa tänne, mutta en oo sit kerenny. On ollu harkkoja ja viimeyö oltiin mökillä nooran ja lauran kaa. En nyt vaan tiiä mitkä postaukset teitä kiinostaa. Joten voisitte laittaa kuvausideoita, että saisin ees jotain aikaseks kun on niin kakka keli tuolla pihalla. Tänään on viestiharkat ja huomenna tikkienpoisto! apua..mutta eips mulla muuta illalla ehkä tulossa postaus:)

3 kommenttia:

  1. Sulla on upeita kuvia täällä blogissa!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi1/7/12 14:57

    Mä katoin eka että sä oot tossa ekassa kuvassa XD

    VastaaPoista
  3. Melinda:Kiitos :)
    Ano:Niinhän mä oonkin ;O :D

    VastaaPoista

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,