30. kesäkuuta 2012

just chilling


Moi ! Tää ilta on menny seuratessa EM-kisoja Saijan kanssa. Tehtiin vähän evästä jotka näkyykin noista kuvista. Toi patonki oli taivaallista♥ Muokkasin sit äsken tota ulkoasua.:) Oon nyt maanantaihin asti täällä iskän luona ja sit maanataina on kisat ! Joudun juoksee naisten sarjas viestissä... Nyt ulkona sataa kaatamalla, mut onneks huomiseks on luvattu lämpösempää ! Tällainen pieni postaus tässä :)

6 kommenttia:

  1. Anonyymi1/7/12 13:28

    no nyt on ruma banneri !

    VastaaPoista
  2. looks like a wonderful day :) and i love such fashion magazines!
    keep up the great work with your blog, dear :))

    xoxo FlirtingwithFashion

    VastaaPoista
  3. Rebekah:thank you! they are good magazines! :)

    VastaaPoista
  4. oii noi leivät näyttää hyviltä! :-D

    VastaaPoista
  5. Anonyymi3/7/12 17:45

    toi banneri oli just upee !!! miks otit pois :(

    VastaaPoista

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,