
Moi ! Tää ilta on menny seuratessa EM-kisoja Saijan kanssa. Tehtiin vähän evästä jotka näkyykin noista kuvista. Toi patonki oli taivaallista♥ Muokkasin sit äsken tota ulkoasua.:) Oon nyt maanantaihin asti täällä iskän luona ja sit maanataina on kisat ! Joudun juoksee naisten sarjas viestissä... Nyt ulkona sataa kaatamalla, mut onneks huomiseks on luvattu lämpösempää ! Tällainen pieni postaus tässä :)
no nyt on ruma banneri !
VastaaPoistaAno:Olkoot :D
VastaaPoistalooks like a wonderful day :) and i love such fashion magazines!
VastaaPoistakeep up the great work with your blog, dear :))
xoxo FlirtingwithFashion
Rebekah:thank you! they are good magazines! :)
VastaaPoistaoii noi leivät näyttää hyviltä! :-D
VastaaPoistatoi banneri oli just upee !!! miks otit pois :(
VastaaPoista