1. heinäkuuta 2012

July

Moi! Tulin jo tänään kotia iskältä, kun huomenna kisat ja sit aamulla meen riialle. Tänään on ollu tositosi hyvä sää! Ihanan lämmintä nyt vihdoin♥ i like. Oltiin Saaran kaa kuvailemassa tänään niin joku kuvaaja setä halus ottaa musta jotain kuvia joten laittelen sit joskus niitä kuvia :D Mutta hei nyt niitä kuvas ehotuksia!!






2 kommenttia:

  1. Hi! Love your photos, amazing! i´ll follow your blog! Hope you can do the same and follow me back ! Kisses

    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    VastaaPoista
  2. carolina: thank you!:) i go to look your blog !♥

    VastaaPoista

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,