Moi! Tulin jo tänään kotia iskältä, kun huomenna kisat ja sit aamulla meen riialle. Tänään on ollu tositosi hyvä sää! Ihanan lämmintä nyt vihdoin♥ i like. Oltiin Saaran kaa kuvailemassa tänään niin joku kuvaaja setä halus ottaa musta jotain kuvia joten laittelen sit joskus niitä kuvia :D Mutta hei nyt niitä kuvas ehotuksia!!
Hi! Love your photos, amazing! i´ll follow your blog! Hope you can do the same and follow me back ! Kisses
VastaaPoistahttp://thefrench-fries.blogspot.pt/
carolina: thank you!:) i go to look your blog !♥
VastaaPoista