1. elokuuta 2012

01/08/12






Ei oo hirveesti kerrottavaa, mutta satanu on tää päivä (koko kesä kyllä on satanu lukuunottamatta viimeviikkoa!) Tänään tuli mun h&m paketti. Otettiin sit vaan toi villatakki ja musta neuletakki.Tänää oli harkat, mutta  en kauaan kerenny olla, ku alko satamaan, ukkostamaan ja rakeitakin tuli vähä. Jaa...maanantaina lintsille!!....ei tullu järkevää tekstiä

11 kommenttia:

  1. toi neuletakki on superkiva !!!!! :D

    VastaaPoista
  2. Anonyymi2/8/12 11:31

    Pidätkö sää tota sun tukkaa muka nättinä :OO

    VastaaPoista
  3. Ano:En!:D ja en ees oo sanonu että ne on nätit:P ne on nii ohuet ja yms.

    VastaaPoista
  4. Toi villatakki on ihana ! :DD

    VastaaPoista
  5. Anonyymi2/8/12 20:36

    mun mielestä sulla on just ihanat hiukset ! <3 tosi nätit ja ihanan väriset , sopii sulle täydellisesti :P ! ja ano : turha sun 6tulla haukkuu ku sulla tuskin hienompia hiuksia on :DD lol sullekki !

    VastaaPoista
  6. elli:Niin♥:)
    Ano:Hah..kiitos!:)

    VastaaPoista
  7. Anonyymi2/8/12 23:51

    toi malli on sulle just hyvä, ei sulle sopis hirveen pitkät hiukset..:) en oo kyl varma, mut koita vaik talvel kasvattaa vähä ja kattoo et sopiiks, ne on sit helppo leikata lyhyeks jos ei sovi!!

    VastaaPoista
  8. Anonyymi6/8/12 20:08

    onko toi sormus tossa yhessä kuvas tommone risti?(: aivan ihana ♥! mistä tuommone o?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu on se risti:) heh, se on Ellin ja se on ginasta!

      Poista

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,