




Ei oo hirveesti kerrottavaa, mutta satanu on tää päivä (koko kesä kyllä on satanu lukuunottamatta viimeviikkoa!) Tänään tuli mun h&m paketti. Otettiin sit vaan toi villatakki ja musta neuletakki.Tänää oli harkat, mutta en kauaan kerenny olla, ku alko satamaan, ukkostamaan ja rakeitakin tuli vähä. Jaa...maanantaina lintsille!!....ei tullu järkevää tekstiä
toi neuletakki on superkiva !!!!! :D
VastaaPoistaSaija:nii!♥
VastaaPoistaPidätkö sää tota sun tukkaa muka nättinä :OO
VastaaPoistaAno:En!:D ja en ees oo sanonu että ne on nätit:P ne on nii ohuet ja yms.
VastaaPoistaToi villatakki on ihana ! :DD
VastaaPoistamun mielestä sulla on just ihanat hiukset ! <3 tosi nätit ja ihanan väriset , sopii sulle täydellisesti :P ! ja ano : turha sun 6tulla haukkuu ku sulla tuskin hienompia hiuksia on :DD lol sullekki !
VastaaPoistaelli:Niin♥:)
VastaaPoistaAno:Hah..kiitos!:)
toi malli on sulle just hyvä, ei sulle sopis hirveen pitkät hiukset..:) en oo kyl varma, mut koita vaik talvel kasvattaa vähä ja kattoo et sopiiks, ne on sit helppo leikata lyhyeks jos ei sovi!!
VastaaPoistanii:)
Poistaonko toi sormus tossa yhessä kuvas tommone risti?(: aivan ihana ♥! mistä tuommone o?(:
VastaaPoistaJuu on se risti:) heh, se on Ellin ja se on ginasta!
Poista