








neuletakki/Tossa vähän kuvia eiliseltä, kun käytiin kuvailemassa Saijan kanssa. Etittiin peltoa, mut ei oikeen löydetty kauheen hyvää. Aurinkokaan ei paistanu, mut kyl osa noista kuvista jotenkin onnistu. Mentiin sit Saijalle ja tehtiin iltapalaa ! Ei mulla muuta, kohta suuntana kisat... :)
mistä noi neuletakit on ?
VastaaPoistaH&M:ltä
PoistaIhania kuvia! ♥
VastaaPoistaHah kiitos !:)
Poistamillon postaat ?
VastaaPoistaTänään olis tarkotus :)
Poistaheyy ottaisitko sun fisheyellä vähän kuvia,ois kiva nähä niitäki ku en oo nähny sun blogis viel yhtää :) ihanat hiukset sulla ♥
VastaaPoistaJuu:) kiitos!
Poista