3. elokuuta 2012

hayfield










   neuletakki/19.95e, 7,95e pitkäneuletakki/ 29,95e, 22.95e
Tossa vähän kuvia eiliseltä, kun käytiin kuvailemassa Saijan kanssa. Etittiin peltoa, mut ei oikeen löydetty kauheen hyvää. Aurinkokaan ei paistanu, mut kyl osa noista kuvista jotenkin onnistu. Mentiin sit Saijalle ja tehtiin iltapalaa ! Ei mulla muuta, kohta suuntana kisat... :)

8 kommenttia:

  1. Anonyymi4/8/12 11:14

    mistä noi neuletakit on ?

    VastaaPoista
  2. Anonyymi6/8/12 20:36

    millon postaat ?

    VastaaPoista
  3. heyy ottaisitko sun fisheyellä vähän kuvia,ois kiva nähä niitäki ku en oo nähny sun blogis viel yhtää :) ihanat hiukset sulla ♥

    VastaaPoista

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,