8. elokuuta 2012

helsinki


Nyt vihdoin sain tehtyä tän hesa postauksen. En hirveesti kuvaillu, ku mun lyhyt objektiivi on Saijalla. Käytiin lintsillä, shoppailtiin, kuljettiin ratikalla ympäri hesaa.:) Oli tosi kiva reissu. En löytäny melkeen mitää vaan ton villapaidan cubuksesta ja housut carlingsista. Nyt alan säästää rahaa 50mm objektiiviin! Kohta tulee ehkä uus postaus..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,