8. elokuuta 2012

back to school


Huomenna kouluun! ei muuta :)

2 kommenttia:

  1. Hei tosi kiva blogi!:)ihania kuvia!
    Käy tsekkaa mun ja liity jos tykkäät!:
    http://nookkulandia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. nookku:Kiitos!:) käyn kattomassa!

    VastaaPoista

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,