Hei tosi kiva blogi!:)ihania kuvia!Käy tsekkaa mun ja liity jos tykkäät!:http://nookkulandia.blogspot.fi/
nookku:Kiitos!:) käyn kattomassa!
♥Canon eos 600D ♥50mm♥55-250mm ♥samyang fish eye 8mm♥18-55mm,
Hei tosi kiva blogi!:)ihania kuvia!
VastaaPoistaKäy tsekkaa mun ja liity jos tykkäät!:
http://nookkulandia.blogspot.fi/
nookku:Kiitos!:) käyn kattomassa!
VastaaPoista