jos oot 8lk nii miks sulla on 7lk enkun kirjat? :D ihania kuvia(:
meillä jäi seiskalla kesken vielä toi kirja nii tehää se loppuun:D
millaselle riparille oot menos?:O
ihan tavalliselle rippileirille:D
oi ihan tosi kivoi kuvii sul tääl ! :)tuu hei kattoo munkii blogi jos vaikka tykkäisit :-)http://themomentsoflaura.blogspot.fi/
♥Canon eos 600D ♥50mm♥55-250mm ♥samyang fish eye 8mm♥18-55mm,
jos oot 8lk nii miks sulla on 7lk enkun kirjat? :D ihania kuvia(:
VastaaPoistameillä jäi seiskalla kesken vielä toi kirja nii tehää se loppuun:D
Poistamillaselle riparille oot menos?:O
VastaaPoistaihan tavalliselle rippileirille:D
Poistaoi ihan tosi kivoi kuvii sul tääl ! :)
VastaaPoistatuu hei kattoo munkii blogi jos vaikka tykkäisit :-)
http://themomentsoflaura.blogspot.fi/