13. elokuuta 2012

forever or never








parit kuvat viimepäiviltä. Sain tänään rippikoulu ilmotuksen joten meen tästä kattelemaan sopivinta vaihtoehtoa!:)

5 kommenttia:

  1. jos oot 8lk nii miks sulla on 7lk enkun kirjat? :D ihania kuvia(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. meillä jäi seiskalla kesken vielä toi kirja nii tehää se loppuun:D

      Poista
  2. millaselle riparille oot menos?:O

    VastaaPoista
  3. oi ihan tosi kivoi kuvii sul tääl ! :)

    tuu hei kattoo munkii blogi jos vaikka tykkäisit :-)
    http://themomentsoflaura.blogspot.fi/

    VastaaPoista

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,