17. lokakuuta 2012

iphone






Pari iphone fiilistelykuvaa ellin luota tänään. Tänään on ollu kahet reenit, huh miten jaksan?:D Huomenna onneks helpottaa, lähetään käymään jyväskylässä äitin kanssa:) Ellin löytää instagramista elliria98 ja minut ainosofiaa.. joten lukemaan vaan :)

6 kommenttia:

  1. joo sullaki nyt iphone!! kade ...

    mun kaverin blogissa o kaveripostaus munkaa ja tarvittas kysymyksiä joten kyselkää, kiitti! http://jaicanblogi.blogspot.fi/2012/10/aaah-tata-ma-oon-oottanu.html#comment-form

    VastaaPoista
  2. Verajau:se on ellin iphone :) mäkin haluaisin!:) juu käyn laittamassa!

    VastaaPoista
  3. montako kertaa viikossa sulla on treenit?

    VastaaPoista
  4. Ano:viis kertaa, mutta nyt lomalla kaks kertaa päivässä!:D

    VastaaPoista
  5. no mitä ihmettä toi instagramtekstin jälkeen, joten lukemaan vaan ... eiks se oo seuraamaan ku siellähä on kuvia :Ddd haloo !

    VastaaPoista
  6. Ano:No anteeks tästäkin virheestä..

    VastaaPoista

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,