




Pari iphone fiilistelykuvaa ellin luota tänään. Tänään on ollu kahet reenit, huh miten jaksan?:D Huomenna onneks helpottaa, lähetään käymään jyväskylässä äitin kanssa:) Ellin löytää instagramista elliria98 ja minut ainosofiaa.. joten lukemaan vaan :)
joo sullaki nyt iphone!! kade ...
VastaaPoistamun kaverin blogissa o kaveripostaus munkaa ja tarvittas kysymyksiä joten kyselkää, kiitti! http://jaicanblogi.blogspot.fi/2012/10/aaah-tata-ma-oon-oottanu.html#comment-form
Verajau:se on ellin iphone :) mäkin haluaisin!:) juu käyn laittamassa!
VastaaPoistamontako kertaa viikossa sulla on treenit?
VastaaPoistaAno:viis kertaa, mutta nyt lomalla kaks kertaa päivässä!:D
VastaaPoistano mitä ihmettä toi instagramtekstin jälkeen, joten lukemaan vaan ... eiks se oo seuraamaan ku siellähä on kuvia :Ddd haloo !
VastaaPoistaAno:No anteeks tästäkin virheestä..
VastaaPoista