oii ihana sinä <3 ja kivoja kuvia :DD vitsi oli sillon kivaa ;) !
♥Canon eos 600D ♥50mm♥55-250mm ♥samyang fish eye 8mm♥18-55mm,
oii ihana sinä <3 ja kivoja kuvia :DD vitsi oli sillon kivaa ;) !
VastaaPoista