19. lokakuuta 2012

new things


tosssa pari uutta juttua jyväskylästä. Kaulahuivi ja lapaset on h&m:ltä ja rannekoru lindexistä:) Käytiin ellin kanssa ostamassa ben&jerryt! Tossa alapuolella partypartyt nooranluota!♥

1 kommentti:

  1. oii ihana sinä <3 ja kivoja kuvia :DD vitsi oli sillon kivaa ;) !

    VastaaPoista

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,